loading...
شاهزاده عاشق
سخن هاي شاهزاده به شما
كابران عزيز به وبلاگ من خوش آمديد  و همينطور سال جديد را به شما تبريك مي گوييم و در اين روز هاي خوبي داشته باشيد ... ، كابران عزيز من جهت افزايش بازديد اين وبلاگ نظر سنجي را ارائه مي كنم و در اين نظر سنجي هر مطلبي كه بيشتر بازديد داشت ، در مورد آن مطلب براي شما بيشتر مي گذارم و همچنين در روزهاي بعد امكانات جانبي مانند ، مترجم سايت به 36 زبان كشور هاي مختلف و وضعيت اب و هواي شهر ها ، و ... براتن ميذارم ...
با ما باشيد ...
شاهزاده بازدید : 267 جمعه 19 فروردین 1390 نظرات (0)

خداي اطلسي ها با تو باشد / پناه بي کسي ها با تو باشد / تمام لحظات خوب يک عمر / به جز دلواپسي ها با تو باشد .
اي يادت فکرمن ، عشقت درقلب من ، کلامت در ذهن من و عطر و بوي تو در ميان خاطرات من .
به نرمي ز دشمن توان کرد دوست / چو با دوست سختي کني دشمن است .
به اندازه مهرباني حضور يک کس که يکتا است دوستت دارم .
ما که همسايه ي اشکيم ولي با دل تنگ / گر لبي خنده زند ياد شماييم همه .
روزگاري شد و کسي مرد ره عشق نديد / حاليا چشم جهاني نگران من و توست .
به هم که ميرسيم ? نفر ميشيم ، من و تو و شادي ، وقتي از هم دور ميشيم ? نفر ميشيم ، من و تنهايي ، تو و خاطرات
هميشه به کسي فکر نکن که بتوني با اون زندگي کني ، به کسي فکر کن که نتوني بدون اون زندگي کني . (شکسپير)
تا حالا کفشاتو نگاه کردي ؟ دو تا عاشق دو همراه که بي هم ميميرن ، با هم خاکي مي شن ، بدون هم زير بارون نميرن ، کاش آدما کمي از کفشاشون ياد بگيرن
چشماتو روي دلم دايورت کردي خيالي نيست ! حداقل از ويبره درش بيار که اينقدر دلم نلرزه با مرام
تو چهار جا چهار چيز رو خيلي دوست دارم : تو آسمون خدا رو ، تو زمين خودم رو ، تو خودم قلبم رو ، توقلبم تو رو .
ما عاشق فهم و ادب و معرفتيم / ما خاک قدوم هرچه زيبا صفتيم / از زشتي کردار دگر خسته شديم / محتاج دو پيمانه مي معرفتيم .
من عشق را در اميد ، اميد را در تو ، تو را در دل و دل را موقع تپيدن فقط به خاطر تو دوست مي دارم و بس .
از خدا خواهم نبخشايد تو را / اين چه رسم دوستي بايد تو را / تو که مي داني در قلب مني / اين همه دوري و بي مهري چرا ؟
درکوچه هاي عشق دنبال مني / من فکر مي کردم فقط مال مني / اين دل اسير مهر روي توست نمي داني ؟ / اي همرنگ چشم من ، تو فال مني .
در مرام ما اسيران عاشقي رسمي ندارد / دوستي را مي پرستيم چون که پاياني ندارد .
امروز چند تا نفس کشيدي ؟ ده تا ، صد تا ، هزار تا ، به اندازه ي همه ي نفس هايي که تا امروز کشيدي واسم عزيزي .
گرچه دنيا فراموش کند خاطره ها را / تو فراموش مکن آن چه ميان من و توست .
مي روي چون بوي گل از برم / رفتنت کي مي شود باورم / بوده اي چون تاج گل بر سرم / تا ابد ياد تو را مي برم .
تو آسمون عشقم تويي تک ستاره / توي خزون قلبم توي گل بهاره / من بي تو هيچه هيچم / تو مونسي و همدم .
امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه ديدار است / آنگونه تو را در انتظارم که اگر / اين چشم بخوابد ، آن يکي بيدار است .
وقتي دلم برات تنگ مي شه ميرم پشت ابرها زار زار گريه مي کنم ، پس يادت باشه هر وقت بارون ديدي بدون که دل من برات تنگ شده .
علم ثابت کرده شکر در آب حل ميشه ، پس هيچ وقت زير بارون نرو چون شيرين ترين يارمو از دست ميدم
عکساتو من مي خام چيکار / قلبتو هديه کن به من / يه بار بگو دوست دارم / قال قضيه رو بکن .
دوصتت دارم با ص صابوني تا همه تو کفش بمونن .
سلام ، نمي خواستم نگرانت کنم ، ولي من فردا ساعت شش ميرم بيمارستان بستري بشم ، يک جراحي کوچک دارم ، مي خوام دريچه ي قلبم رو به سمت تو باز کنم !
در عشق اگر عذاب دنيا بکشي / با اشک هر دو ديده طرح دريا بکشي / تا خلوت من هزار فرصت باقيست / تنها نشدي که درد تنها بکشي .
از سوز غمت هميشه دلگيرم و بس / هر روز اگر دست دلم پس بزني / من دست به دامان تو مي گيرم و بس .
همه ميگن شيشه ها دل ندارن ، اما وقتي رو شيشه ي بخار گرفته نوشتم دوستت دارم ، آرام گريست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در سرزمين هاي دور ، سالهاي پيش شاهزاده اي بسيار زيبا همراه با خانواده اش زندگي مي كرد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 11,186