loading...
شاهزاده عاشق
سخن هاي شاهزاده به شما
كابران عزيز به وبلاگ من خوش آمديد  و همينطور سال جديد را به شما تبريك مي گوييم و در اين روز هاي خوبي داشته باشيد ... ، كابران عزيز من جهت افزايش بازديد اين وبلاگ نظر سنجي را ارائه مي كنم و در اين نظر سنجي هر مطلبي كه بيشتر بازديد داشت ، در مورد آن مطلب براي شما بيشتر مي گذارم و همچنين در روزهاي بعد امكانات جانبي مانند ، مترجم سايت به 36 زبان كشور هاي مختلف و وضعيت اب و هواي شهر ها ، و ... براتن ميذارم ...
با ما باشيد ...
شاهزاده بازدید : 227 جمعه 19 فروردین 1390 نظرات (2)

مرگ آن نيست که در قبر سياه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ي خاطره ها محو شوم

======================
مي خوام روي تمام سنگ هاي دنيا بنويسم دلم واست تنگ شده و آرزو ميکنم يکي از اون سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمي دل تنگي چه دردي

=====================

غير از غم عشق تو ندارم , غم ديگر شادم که جز اين نيست مرا همدم ديگر

=====================

زدرد عشق توبا کس حکايتي که نکردم چرا جفاي تو کم شد؟شکايتي که نکردم !!!

=====================

گر هيچ مرا در دل تو جاست بگو گر هست بگو نيست بگو راست بگو

=====================

گر نرخ بوسه را لب جانان به جان کند حاشا که مشتري سر مويي زيان کند

=====================

تو را براي وفاي تو دوست مي دارم******وگرنه دلبر پيمانه شکن فراوان است

=====================

هر گز نديدم بر لبي لبخند زيباي تو را هر گز نمي گيرد کسي در قلب من جاي تو را
اي عشق، شکسته ايم، مشکن ما را/ اينگونه به خاک ره ميفکن ما را/ ما در تو به چشم دوستي مي بينيم/ اي دوست مبين به چشم دشمن ما را

رسم زمونه : تو چشم ميذاري من قايم ميشم .........اما تو يکي ديگه رو پيدا ميکني

======================

تکيه بر دوست مکن محرم اسرار کسي نيست ما تجربه کرديم کسي يار کسي نيست

======================

عشق کليد شهر قلب است به شرط آنکه قفل دلت هرز نباشد که با هر کليدي باز شود

هرگاه دلت هوايم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببين که همچون دل من در هوايت مي تپند

***

حقيقت انسان به آن چه اظهار ميکند نيست بلکه حقيقت او نهفته در آن چيزي است که از اظهار آن عاجز است بنابراين اگر خواستي او را بشناسي نه به گفته هايش بلکه به ناگفته هايش گوش فرا بسپار

***
هميشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهي به پشت سرت کن...! شايد کسي در پي تو مي دود و نامت را با صداي بي صدايي فرياد ميزند...! و تو... هيچ وقت او را نديده اي
 
***
چه خوب مي شد اگر، اطلاعات را با عقل اشتباه نمي گرفتيم و عشق را باهوس و حقيقت رابا واقعيت و حلال را با حرام و دنيا رابا عقبي و رحمان را با شيطان

***

در عزاي عشق نشسته ام و هيچ نمي گويم همه گويند که ... هي !! فلاني عاشق است ؟؟؟

***
وقتي از کسي کينه‌اي به دل مي‌گيري در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و براي او جايي تعيين کرده‌اي. سعي کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکني و هرگز گوشه‌اي از آن را در اختيار دشمنان نگذاري

***
به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . . . . . باورم نمي شد . . . . فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . ! سالهاست که در تنهايي پژمرده ام کاش امتحانش نمي کردم

***

آغوش پارکينگي است که جريمه ندارد !!! بوسه تصادفي است که خسارت ندارد !!! . . . . . چيه دنبالم راه افتادي !؟
***
شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميکارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم

 

***

اشکي که بي‌صداست پشتي که بي‌پناست دستي که بسته است پايي که خسته است دل را که عاشق است حرفي که صادق است شعري که بي‌بهاست شرمي که آشناست دارايي من است ارزاني شماست

***

شمع داني به دم مرگ به پروانه چه گفت؟

گفت اي عاشق بيچاره فراموش شوي...

سوخت پروانه ولي خوب جوابش را داد

گفت طولي نکشد نيز تو خاموش شوي

***

شکوه اي نيست ز طوفان حوادث ما را

دل به دريا زدگان خنده به سيلاب کنند

***

اي دوست دلت هميشه زندان من است

آتشکده عشق تو از آن من است

آن روز که لحظه وداع من و توست

آن شوم ترين لحظه پايان من است

***

چقدر عجيبه : تا وقتي مريض نباشي کسي برات گل نمياره تا فرياد نزني کسي به سويت باز نميگرده تا گريه نکني کسي نوازشت نميکنه تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمياد و تا وقتي که نميري کسي تو رو نميبخشه

***

هيچ وقت رازت رو به کسي نگو. وقتي خودت نميتوني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگه‌اي برات راز نگهدار

***

تو را آتش عشق اگر بسوخت مرا بين که از پاي تا سر بسوخت. (مولوي)


***

قلب خانه اي است با دو اتاق خواب در يک رنج و در ديگري شادي زندگي مي کند. نبايد زياد بلند خنديد و گرنه رنج در اتاق ديگري بيدار مي شود. (فرانسيس کافکا

هرگاه دلت هوايم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببين که همچون دل من در هوايت مي تپند

***

حقيقت انسان به آن چه اظهار ميکند نيست بلکه حقيقت او نهفته در آن چيزي است که از اظهار آن عاجز است بنابراين اگر خواستي او را بشناسي نه به گفته هايش بلکه به ناگفته هايش گوش فرا بسپار

***

هميشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهي به پشت سرت کن...! شايد کسي در پي تو مي دود و نامت را با صداي بي صدايي فرياد ميزند...! و تو... هيچ وقت او را نديده اي

***

چه خوب مي شد اگر، اطلاعات را با عقل اشتباه نمي گرفتيم و عشق را باهوس و حقيقت رابا واقعيت و حلال را با حرام و دنيا رابا عقبي و رحمان را با شيطان

***

در عزاي عشق نشسته ام و هيچ نمي گويم همه گويند که ... هي !! فلاني عاشق است ؟؟؟

***

وقتي از کسي کينه‌اي به دل مي‌گيري در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و براي او جايي تعيين کرده‌اي. سعي کن خانه دلت را تنها از دوستان پرکني و هرگز گوشه‌اي از آن را در اختيار دشمنان نگذاري

***

به من ميگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگويي بمير مي ميرم . . . . . . . باورم نمي شد . . . . فقط براي يک امتحان ساده به او گفتم بمير . . . ! سالهاست که در تنهايي پژمرده ام کاش امتحانش نمي کردم

***

آغوش پارکينگي است که جريمه ندارد !!! بوسه تصادفي است که خسارت ندارد !!! . . . . . چيه دنبالم راه افتادي !؟

***

شب براي چيدن ستاره هاي قلبت خواهم آمد .بيدار باش من با سبدي پر از بوسه مي آيم و آن را قبل از چيدن روي گونه هايت ميکارم تا بداني اي خوبم دوستت دارم

***

اشکي که بي‌صداست پشتي که بي‌پناست دستي که بسته است پايي که خسته است دل را که عاشق است حرفي که صادق است شعري که بي‌بهاست شرمي که آشناست دارايي من است ارزاني شماست

***

شمع داني به دم مرگ به پروانه چه گفت؟
گفت اي عاشق بيچاره فراموش شوي...
سوخت پروانه ولي خوب جوابش را داد
گفت طولي نکشد نيز تو خاموش شوي

***

شکوه اي نيست ز طوفان حوادث ما را
دل به دريا زدگان خنده به سيلاب کنند

***

اي دوست دلت هميشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترين لحظه پايان من است

***

چقدر عجيبه : تا وقتي مريض نباشي کسي برات گل نمياره تا فرياد نزني کسي به سويت باز نميگرده تا گريه نکني کسي نوازشت نميکنه تا قصد رفتن نکني کسي به ديدنت نمياد و تا وقتي که نميري کسي تو رو نميبخشه

***

هيچ وقت رازت رو به کسي نگو. وقتي خودت نميتوني حفظش کني چطور انتظار داري کسي ديگه‌اي برات راز نگهدار

***

تو را آتش عشق اگر بسوخت مرا بين که از پاي تا سر بسوخت. (مولوي)

***

قلب خانه اي است با دو اتاق خواب در يک رنج و در ديگري شادي زندگي مي کند. نبايد زياد بلند خنديد و گرنه رنج در اتاق ديگري بيدار مي شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاسمن در تاریخ 1348/10/11 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

,مطالبت قشنگ بود اما قالب وبلاگت اصلا به موضوعات وبلاگت نمیخورهههههههههه اگه میشه عوضش کن

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1348/10/11 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
مریس دوست خوبم
با اسم دلتنگی های پرنسس لینک کن. با چه اسمی تو رو لینک کنم؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در سرزمين هاي دور ، سالهاي پيش شاهزاده اي بسيار زيبا همراه با خانواده اش زندگي مي كرد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 11,170