loading...
شاهزاده عاشق
سخن هاي شاهزاده به شما
كابران عزيز به وبلاگ من خوش آمديد  و همينطور سال جديد را به شما تبريك مي گوييم و در اين روز هاي خوبي داشته باشيد ... ، كابران عزيز من جهت افزايش بازديد اين وبلاگ نظر سنجي را ارائه مي كنم و در اين نظر سنجي هر مطلبي كه بيشتر بازديد داشت ، در مورد آن مطلب براي شما بيشتر مي گذارم و همچنين در روزهاي بعد امكانات جانبي مانند ، مترجم سايت به 36 زبان كشور هاي مختلف و وضعيت اب و هواي شهر ها ، و ... براتن ميذارم ...
با ما باشيد ...
شاهزاده بازدید : 244 دوشنبه 22 فروردین 1390 نظرات (1)

تو اگه بي من و دلتنگ مني

يك به يك فاصله ها را بردار

...................................................................................................................................................

دورت بگردم چيست؟ دايره اي فرضي است كه تا اطلاع ثانوي از فرد مورد نظر حمايت مي كند

...................................................................................................................................................

هيچ كس لياقت اشكهاي تو را ندارد

و كسي كه چنين ارزشي دارد

باعث اشك ريختن تو نمي شود

...................................................................................................................................................

امروز روز كبريته ، روزت مبارك آتيش پاره ...

...................................................................................................................................................

عشق با روح شقايق زيباست

عشق با حسرت عاشق زيباست

عشق با نبض دقايق زيباست

عشق در حسرت ديدار تو زيباست

به اميد ديدار ...

...................................................................................................................................................

روزگاريست كه در اين كوچه حسرت ديدار توام

با خبر باش كه در حسرت ديدار توام

گفته بودي كه طبيب هر دل بيماري

پس طبيب دل من باش كه بيمار توام

...................................................................................................................................................

از زمين خوردن كسي شاد مشو كه نمي داني گردش روزگار براي تو چه در آستين دارد

...................................................................................................................................................

ديشب تا صبح نشستم زير مهتاب تا دلم از عاشقي نسوزه

...................................................................................................................................................

چندين ساله كه دوست دارم و داشتم ، ولي هر وقت مي خواستم به لبهات نزديك بشم تو منو با نفرت به زمين ميزدي ...

...................................................................................................................................................

عاشق هر كس كه شدم اون شد نصيب ديگري ، دل به هر كس كه دادم او هم زد به قلبم خنجري ، من سخاوت ديده ام دل را به هر كس مي دهم ، شرم دارم پس بگيرم آنچه را بخشيده ام ...

...................................................................................................................................................

وستت دارم كمتر از خدا و بيشتر از خودم ، چون به خدا ايمان دارم و به تو احتياج !!

...................................................................................................................................................

Prince Lover.Rozblog.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در سرزمين هاي دور ، سالهاي پيش شاهزاده اي بسيار زيبا همراه با خانواده اش زندگي مي كرد ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 11,175